Kérjük, mielőtt telefonálszírsz, olvasd végig a gyakran ismételt kérdéseket. Köszönjük!
Rendelés előtt felmerülő kérdések
A készülékek tudnak magyar nyelven?
Igen, a készülékek tudnak magyar nyelven.
Személyesen át tudom venni valahol a terméket?
Nem, csak házhozszállítással tudod kérni a terméket.
Csak teljes csomagos termékeket forgalmazunk! Nálunk sem csökkentett csomagos, sem egyéb, vásárlót megtévesztő csomag nem létezik! Minden gyári tartozék benne van az egységcsomagokban.
Magyarországon használható hálózati (fali) töltő is van a csomagban?
Természetesen minden csomagot úgy forgalmazunk, hogy itthon, Magyarországon is tudd csatlakoztatni a hálózathoz. Amennyiben a terméket angol (vagy más, nem magyar) szabványos töltővel gyártották, cégünk mellékeli a magyar átalakítót, hogy gond nélkül tudjad azt Magyarországon is használni.
A termékek tartalmaznak garanciát, jótállást?
Minden forgalmazott termék 12 hónap teljeskörű garanciát tartalmaz. Ez benne van az árban.
Hány terméket rendelhetek egy rendelésben?
Egy rendelés során maximum 1db termék rendelhető! Ha több készüléket szeretnél rendelni, kérjük, add le külön rendelésben. Amennyiben cégként vásárolsz, tudnod kell, hogy csak kiskereskedelmi mennyiséget szolgálunk ki, ami maximum 3db termék/hó.
Amennyiben problémám van, hol tudom jelezni?
Mivel telefonjaink nem rögzített vonalak, így problémádat, panaszodat írd meg az info@eneked.hu címre, és mindenképp írásban válaszolunk. Telefonon problémát nem tudunk megoldani, szerviz kérdésekben telefonos ügyfélszolgálatunk nem kompetens.
Miután a futár átvette tőlünk a csomagot, várhatóan 1 munkanap az érkezés. Csomagodat 9 és 18 óra között kapod meg. Amennyiben valamiért a futár nem tudta kézbesíteni a csomagot, úgy másnap ismét megpróbálja. Kérjük, hogy legyél elérhető telefonon, mert az megkönnyíti a futár cég munkáját! Pontosabb érkezés miatt a 06 1 216 3606-os számon tudsz érdeklődni, 10 és 16 óra között. Mi sajnos sem telefonon, sem emailben nem tudunk a csomagok érkezéséről felvilágosítást adni!
Fizetni a csomag átvételekor kell a futárnak, készpénzben.
Tudok bankkártyával is fizetni a futárnál?
Nem, csak készpénzes fizetési mód van.
Kérhetek 27%-os ÁFA-s számlát?
Igen, sőt, minden esetben 27%-os ÁFA-s számlát kapsz, és az oldalon is a bruttó, számlás árakat látod kiírva.
Kérhetek nettó számlát, akár külföldi cégre?
Nem.
Miként kell megadni a számlafizető nevét?
A Rendelés gomb megnyomása után elsőként a szállítási adatokat kéri be oldalunk, utána a számlázási adatokat. Ha megegyeznek, akkor a szállítási adatok kitöltése után egy gombnyomással áttöltheted azokat a számlázási adatokhoz is.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat telefonon?
Hétfőn, szerdán és pénteken 10-16 óra között, kedden és csütörtökön 10-13 óra között tudsz bennünket telefonon elérni. Online megrendelést bármikor fogad rendszerünk.
Miért nem veszitek fel a telefont? Már többször is hívtam a céget!
Több kereskedő ül a telefonos ügyfélszolgálatunkon, de előfordul, hogy nem tudják kezelni a sok bejövő hívást. Ilyenkor, amennyiben kiírattad a számod, visszahívunk. Amennyiben letiltottad a hívószám kijelzést, úgy nincs lehetőségünk visszahívni. Megértésed és türelmed köszönjük!
Tudok SMS-t küldeni az ügyfélszolgálat részére?
Nem, mert nem kapjuk meg, és küldeni sem tudunk SMS-t.
A rendelés vásárlási kötelezettséggel jár?
A rendelés még nem jár vásárlási kötelezettséggel, ameddig vissza nem igazoljuk azt. A visszaigazolásról külön emailben értesítünk. Ha a visszaigazolás előtt jelzed, minden kötelezettség vagy szankció nélkül töröljük rendelésed.
Már megkaptam a visszaigazoló emailt, de mégsem kell a telefon. Mi a teendő?
Kérjük, hívj minket telefonon, és jelezd, hogy ne adjuk át a futár cégnek a csomagot. Amennyiben ezt nem teszed meg, úgy a visszaszállítási díjat Neked kell kifizetned!
Mennyi idő, és mennyibe kerül a szállítás?
A házhozszállítás várható ideje színenként eltérő lehet, de mindig fel van tüntetve a rendelés folyamán. A kiszállítás pontos dátumáról a rendelés véglegesítésekor tájékoztatunk. A budapesti kiszállítás díja 2890 Ft, egyéb településekre 2990 Ft. 1 kilogramm össztömeget meghaladó rendelések esetén az egyedi szállítási díjról előre tájékoztatunk!
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Mikor kapom meg a csomagomat? Nyomon tudom követni?
Egyéb kérdésed van? Hívj minket bátran!
A telefonszám kizárólag magánszemélyeknek elérhető! Amennyiben nem természetes személyként szeretnél vásárolni/érdeklődni, kérjük, írj emailt. Amennyiben vállalkozásként telefonálsz, ügyfélszolgálatunk csak az email címünket tudja megadni!
Telefonos ügyfélszolgálat:
- H,SZ,P: 10-16 óra között
- K,CS: 10-13 óra között
- 06 1 550 7676